Čo je slimDoc

1

čo je slimDoc

Predstavujeme Vám slimDoc – šikovný a užívateľsky prívetivý online systém spravovania podnikateľskej agendy určený pre malých a stredných podnikateľov. Jeho cieľom je ušetriť Váš čas, ktorý trávite administratívou, tj. vystavovaním a prijímaním faktúr, evidovaním bločkov, vedením pokladne a bankového účtu atď.

My spracujeme Vašu agendu a Vy zatiaľ môžete ušetrený čas investovať do svojho podnikania a tým zarábať ďalšie peniaze.

Objednať
notebook-img
2

príjem dokladov

img-1

slimScan - príjem dokladov

Príjem dokladu je možné urobiť

odfotením

oskenovaním

nahraním súboru do aplikácie cez web

Táto jedinečná služba Vám ušetrí množstvo času a energie s prepisovaním faktúr a bločkov. Jednoducho Váš doklad odfotografujte smartfónom alebo oskenujte skenerom a slimDoc všetky potrebné údaje rozpozná a zaeviduje za Vás.

img-2

spracovanie dokladu v systéme

slimDoc rozpozná jednotlivé položky na Vašom doklade a správne ich zaeviduje v systéme. Ak si však z akéhokoľvek dôvodu chcete predsa len údaje zaevidovať manuálne, je to tiež možné.
img-3

spárovanie s výpisom z banky

Vaše platby sa dajú jednoducho spárovať s Vašimi nákladmi, stačí ak si vložíte všetky bankové výpisy do slimDocu.
img-4

export do účtovného systému

Ak potrebujete spracovať faktúry v inom systéme, môžete si údaje vyexportovať. Tento formát podporuje Excel ako aj množstvo iných systémov a aplikácií.
3

vystavovanie dokladov

img-5

slimScan - príjem dokladov

Vďaka online systému slimDoc môžete svoje faktúry vystaviť kdekoľvek a kedykoľvek cez počítač, smartfón alebo tablet.
img-6

spracovanie dokladu v systéme

Faktúru môžete zaslať obchodnému partnerovi na email jediným kliknutím, partner obdrží email s PDF faktúrou v prílohe.
img-3

spárovanie s výpisom z banky

slimDoc páruje došlé platby s vystavenými faktúrami a vďaka tomu máte okamžitý prehľad o zaplatených aj nezaplatenćh faktúrach. Stačí si vložiť všetky bankové výpisy do slimDocu.
img-4

export do účtovného systému

Ak potrebujete spracovať faktúry v inom systéme, môžete si údaje vyexportovať. Tento formát podporuje Excel ako aj množstvo iných systémov a aplikácií.
4

ďalšie funkcie

pravidelná fakturácia

Ak pravidelne vystavujete rovnaké faktúry, nemusíte ich už neustále vytvárať a odosielať, slimDoc Vám ich po prednastavení vytvorí a odošle sám.

fakturácia do zahraničia

Vystavte faktúry pohodlne aj Vášmu zahraničnému odberateľovi vďaka podpore všetkých cudzích mien a cudzích jazykov.

prehľad o nezaplatených a zaplatených faktúrach

Vďaka spárovaniu s výpisom z banky presne viete, ktorá faktúra Vám bola alebo nebola zaplatená.

prehľad nákladov a výnosov

Vďaka jednoduchému prehľadu budete mať vždy informácie, aký je váš aktuálny stav nákladov a výnosov a ktoré úhrady ešte čakajú na zaplatenie.

DPH

Nie je dôležité, či ste Vy alebo Váš obchodný partner platiteľ DPH, náš systém sa Vám prispôsobí.

emailová šablóna

Prednastavte si sprievodný email k Vašim faktúram a nemusíte strácať čas vypisovaním sprievodných emailov.

platba cez QR kód

Vďaka QR kódu umiestneného na Vašej faktúre je jej úhrada veľmi jednoduchá. Váš obchodný partner cez telefón odfotí QR kód a tak jednoducho zrealizuje prednastavenú platbu.

tlač

Už nemusíte chodiť na poštu, teraz môžete okrem emailu poslať svoju faktúru aj na predvolenú tlačiareň. Takto ju si ju Váš odberateľ alebo účtovník nájde priamo vo svojej tlačiarni.

ďalšie funkcie fakturačného systému

Pre uľahčenie Vašej práce fakturačný systém podporuje zapamätanie a dopĺňanie často používaných položiek, zľavy v percentách, vloženie skenu podpisu a pečiatky, kontaktné údaje na vystavovateľa faktúry.

uľahčenie zadávania dodávateľov a odberateľov

Zadáte iba názov firmy (dodávateľ, odberateľ) alebo IČO a ostatné údaje automaticky doplní a načíta systém z databáz: Obchodný register Slovenskej republiky (ORSR), Živnostenský register Slovenskej republiky (ŽRSR), Daňový úrad Slovenskej republiky (resp. Finančná správa) DRSR.

vedenie bankového účtu a pokladne

Už nemusíte čakať na spracovanie prehľadu Vašich finančných prostriedkov. V slimDocu máte svoje peniaze neustále pod kontrolou. Stačí nahrať výpis z účtu do systému a zaevidovať pohyb v pokladni a prehľad stavu bankového účtu a pokladne máte hneď k dispozícii.
stitky

značkovanie faktúr a bločkov

Urobte si značky na faktúry a bločky a bleskovo ich vyhľadáte, keď budete potrebovať.

Príklady použitia:

Projektové náklady/výnosy

Kategorizovanie nákladov/výnosov

Označenie/pripomenutie dokladov na ďalšie spracovanie

Sledovanie obchodných prípadov

možnosť práce viacerých používateľov súčasne

V slimDocu viete pridať viacerých používateľov a tak ešte viac zefektívniť svoju prácu.

API prepojenie

Vďaka API prepojeniu si môžete svôj eshop alebo účtovný systém prepojiť so slimDocom a všetky doklady (faktúry, bločky atď) sa Vám tak spracujú automaticky.

SMS identifikácia pri vstupe

Kedže ochrana a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčová, už čoskoro pribudne SMS identifikácia ako ju poznáte z internetbankingu. Pri vstupe do systému Vám príde potvrdzujúca sms s unikátnym kódom na mobil a až po jeho vložení do registračného okienka bude prístup do slimDocu umožnený. V nastaveniach bude možné zasielané sms správy zapnúť alebo vypnúť.

ochrana údajov

Vaše údaje sú samozrejme chránené aj šifrovaným prenosom a sú pravidelne zálohované na našich serveroch.

automatické aktualizácie

Nie je nutné nič aktualizovať ani inštalovať, aplikácia beží v prehliadači a je vždy aktuálna (legislatívne aj vylepšenia funkcií sú automatické). Podporujeme všetky hlavné prehliadače na všetkých OS (Windows, MAC, Linux). support